utorok 27. júla 2010

1. Potulky po Slovensku - Prológ

     Leto sa pomaly blížilo leto, koniec semestra tiež a ja som začal rozmýšľať, čo by sme mohli spáchať. Po úspešnej veľkej noci vo Veľkej Fatre som chcel zažiť niečo viac, dlhšie a dobrodružnejšie. Slovo dalo slovo a rozhodli sme sa ísť po stopách cesty hrdinov SNP. (viac info o ceste hrdinov SNP)

    Časom sme sa s myšlienkou čoraz viac pohrávali a rozhodli sme sa pridať cca 100km iného úseku (tiež po červenej značke) so začiatkom v Novej Sedlici. Lákala nás divočina na úplnom východe Slovenska. Začal som teda nahovárať ľudí na 3-týždňové dobrodružstvo v stane, bivaku, búdach a všetkom možnom aj nemožnom, medzi medveďmi, vlkmi a inou háveďou. Asi si sami viete predstaviť, ako ostatní zdieľali moje nadšenie a hrnuli sa do toho so mnou. (Ja to stále doteraz nechápem, veď to je dobrodružstvo a navyše, kedy sa vám naskytne možnosť vidieť živého medveďa?!) Nakoniec som zohnal šialencov, ktorých to rovnako nadchlo ako mňa, no nie na celú cestu, prichádzali a odchádzali postupne (Tomáš bol prvý, Suchy druhý a Robo tretí).

    Tento blog je prvý zo série 5 blogov dokumentujúcich moje zážitky za 3 týždňe, ktoré som strávil na rôzných miestach po Slovensku. Bude to rozprávanie popretkávané útržkami z denníka a spmienkami. Blogy sú viac-menej rozdelené podľa toho, s kým som putoval a kde sme sa nachádzali. Prajem vám príjemné čítanie a dúfam, že neoľutujete čas strávený čítaním týchto riadkov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára